- umělecký kolektiv
Vystupoval(a) v inscenaci
Pod jménem
Ajajka a Nathánaël s dohrou Zrušená kletba slepého praotce 1853 | od 27.11.1853 do 27.11.1853 | Stavovské divadlo | Velký taneční ples: Ballabile a Pas de quatre (v druhé jednání) (kolektivní role) |
Alessandro Stradella 1861 | od 28.04.1861 do 28.04.1861 | Stavovské divadlo | Pas de Masque (tanec v 1. jednání) (kolektivní role) |
Alessandro Stradella 1862 | od 23.02.1862 do 06.03.1862 | Stavovské divadlo | Tarantella (tanec v prvním jednání) (kolektivní role) |
Alína aneb Praha v jiném dílu světa 1846 (Aljna aneb Praha w giném djlu swěta) | od 04.10.1846 do 04.10.1846 | Stavovské divadlo | Tanec plavecký (tanec v třetím jednání) (kolektivní role), Turecký tanec s tamburinami (tanec v prvním jednání) (kolektivní role) |
Alína aneb Praha v jiném dílu světa 1855 | od 25.02.1855 do 25.02.1855 | Stavovské divadlo | Polka (tanec v 2. jednání) (kolektivní role), Turecký tanec (v 1. jednání) (kolektivní role) |
Amerikánský ženich v Čechách aneb Brambory na loupačku 1851 | od 30.11.1851 do 30.11.1851 | Stavovské divadlo | Polka (tanec) |
Arlekin a Kolumbinka na Alpích aneb Kouzedlná zahrada 1840 (Arlekin a Kolumbinka na Alpjch aneb Kauzedlná zahrada) | od 28.09.1840 do 28.09.1840 | Stavovské divadlo | Štýrský tanec obyvatelů alp (tanec), Velký stromní tanec |
Arlekýn co ďábel, Pierrot co strašidlo a slepý musikant co šrák 1842 (Arlekýn co ďábel, Pierrot co strassidlo a slepý musikant co ssrák) | od 28.03.1842 do 28.03.1842 | Stavovské divadlo | Ensemblé (tanec), Quodlibet z českých národních tanců |
Aubryho pes nebo Vražda v lese u Bondy 1843 (Aubryho pes nebo Wražda w lese u Bondy) | od 12.02.1843 do 12.02.1843 | Stavovské divadlo | Tanec (v prvním jednání) |
Bezděčná cesta okolo světa aneb Nešťastné příhody Jeremiáše Kotrmelce 1853 | od 13.02.1853 do 29.03.1857 | Stavovské divadlo | Cinský (též Čínský) tanec (kolektivní role), Tanec plavců (kolektivní role), Čínský tanec |
Blok pěti tanců 1854 | od 26.02.1854 do 26.02.1854 | Stavovské divadlo | Selský tanec |
Blok tří tanců [II] 1862 (Blok tří tanců ) | od 02.03.1862 do 02.03.1862 | Stavovské divadlo | Rejdovák (tanec) (kolektivní role) |
Car (též Cár) a tesař 1846 | od 06.12.1846 do 27.12.1846 | Stavovské divadlo | Tanec v dřevěnkách (kolektivní role) |
Cikáni v černém lese aneb Mílek jakožto hojič 1843 (Cikáni w černém lese aneb Mjlek gakožto hogič) | od 02.04.1843 do 02.04.1843 | Stavovské divadlo | Veliký cikánský tanec, Menuet a Contra (tanec) |
Csárdas 1862 | od 09.01.1862 do 09.01.1862 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Čarodějná věž v horách Krkonošských aneb Náramek, zvon a ostruha 1844 (Čaroděgná wěž w horách Krkonošských aneb Náramek, zwon a ostruha) | od 14.01.1844 do 14.01.1844 | Stavovské divadlo | Veliký tanec venkovských pacholíků (v 2. jednání) |
Čarovné jezero 1847 (Čarowné gezero (též jezero)) | od 09.05.1847 do 14.12.1848 | Stavovské divadlo | Veliký tanec v 3. jednání (kolektivní role), Tanec študentů (kolektivní role), Bachanale (tanec) (kolektivní role) |
Čárovný (též Čarovný) závoj aneb Malíř, vila a hospodská 1854 | od 08.12.1854 do 26.08.1860 | Stavovské divadlo | Tanec závojový a skupení (kolektivní role), Tanec růženek (v 3. jednání) (kolektivní role), Valčík (tanec v 2. jednání) (kolektivní role), Valčík (2) (tanec v druhém jednání) (kolektivní role), Tanec víl a růžových pannen (kolektivní role) |
Čarovný zámek v Krakonoších aneb Schudlý voňavkář a jeho dcery 1852 | od 26.12.1852 do 06.01.1853 | Stavovské divadlo | Tanec zvířat (v 2. jednání), Pas de deux (tanec v 1. jednání) (kolektivní role) |
Čarovný závoj (též Čarovný závoj aneb Malíř, vila a hospodská) 1851 | od 28.12.1851 do 10.10.1852 | Stavovské divadlo | Valčík růžový (tanec v 1. jednání), Tanec závojový a skupení (v 1. jednání) |
Čarovný závoj aneb Malíř, vila a hospodská 1848 (Čarowný záwog (též záwoj) aneb Maljř (též Malíř), wila a hospodská ) | od 30.04.1848 do 08.12.1848 | Stavovské divadlo | Závojové skupování rusalek , Tanec růžových dívek (ve 3. jednání) (kolektivní role), Závojové skupování rusálek |
Čert na zemi 1850 | od 01.04.1850 do 01.04.1850 | Stavovské divadlo | Národní tanec (tanec v 1. jednání), Závěreční tanec |
Česká Meluzina aneb Krakonošova čarovná zahrada 1847 (Česká Meluzina aneb Krakonossowa čarowná zahrada) | od 14.11.1847 do 14.11.1847 | Stavovské divadlo | Tanec rusalek (od pana Koblera) |
Česká Meluzina aneb Krakonošova čarovná zahrada 1857 | od 01.11.1857 do 01.11.1857 | Stavovské divadlo | Tanec rusalek (kolektivní role) |
Česká polka 1852 | od 19.08.1852 do 19.08.1852 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Činský tanec 1853 | od 24.04.1853 do 05.05.1853 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Ďábel v každém koutě aneb Proměněné ženy 1845 (Ďábel w každém kautě aneb Proměněné ženy) | od 02.03.1845 do 02.03.1845 | Stavovské divadlo | Tanec mouřenínů ze hry pod názvem: Prodané spaní. |
Ďáblův cop aneb Merenda v Stromovce 1859 | od 06.01.1859 do 06.01.1859 | Stavovské divadlo | Mazurka (tanec) |
Dcery Satanáše aneb Příšerné Ančičky na cestách 1860 | od 26.07.1860 do 26.07.1860 | Stavovské divadlo | Tanec pekelných víl. |
Děvče z přádelny 1853 | od 02.06.1853 do 02.06.1853 | Stavovské divadlo | Tanec zahradnic (v druhém jednání) (kolektivní role) |
Děvče z přádelny 1861 | od 13.07.1862 do 13.07.1862 | Stavovské divadlo | Tanec zahradnic (v druhém jednání) |
Doktora Fausta domácí čepička aneb Loupežnická krčma v lese 1849 | od 22.06.1850 do 22.06.1850 | Stavovské divadlo | Tanec venkovanů (kolektivní role) |
Eisele a Beisele aneb Co dokáže kouzelnictví 1847 (Eisele a Beisele aneb Co dokáže kauzelnictwj) | od 02.05.1847 do 02.05.1847 | Stavovské divadlo | Veliká polka (tanec) (kolektivní role), Tanec rybářský, Komický čtverotanec |
Enšpigl aneb Každou chvílku nějaké čtveráctví 1852 | od 07.03.1852 do 07.03.1852 | Stavovské divadlo | Pas de deux (tanec v 4. jednání) (kolektivní role), Uherský národní tanec (v 1. jednání) (kolektivní role) |
Fraška je dobrá medicina 1854 | od 07.05.1854 do 07.05.1854 | Stavovské divadlo | Selský tanec v prvním (v 1.) jednání (kolektivní role) |
Galejní otroci aneb Svatba v mlýně Alderonském 1852 | od 16.07.1852 do 03.08.1852 | Stavovské divadlo | Tanec mlynářský (též mlýnářský) (kolektivní role) |
Galejní otroci aneb Svatba v mlýně Alderonském 1859 | od 11.08.1861 do 11.08.1861 | Stavovské divadlo | Valčík (tanec) (kolektivní role) |
Galejní otroci čili Svatba v mlýně Alderonském 1850 (Galejní otroci čili Swatba (též Svatba) w (též v) mlýně Alderonském ) | od 11.08.1850 do 11.08.1850 | Stavovské divadlo | Tanec mlynářský (kolektivní role) |
Grand Pas oriental 1852 | od 26.08.1852 do 26.08.1852 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Harlekínova růže kouzelná a Pierotova jízda povětřím nebo Pravá láska zvítězí 1851 | od 23.02.1851 do 04.03.1851 | Stavovské divadlo | Balabile (tanec), Všechna skupení (živé obrazy ?) |
Herkules Diblík aneb Potykání o nevěstu 1847 (Herkules Diblík aneb Potykání o newěstu) | od 07.02.1847 do 07.02.1847 | Stavovské divadlo | Čínský tanec (v prvním jednání) |
Hospodářství čeledínů aneb Škatule a hodinky 1844 (Hospodářstwj čeledjnů aneb Škatule a hodinky) | od 14.04.1844 do 14.04.1844 | Stavovské divadlo | Štyrský tanec (kolektivní role) |
Hugenoti čili Krvavá svatba v Paříži 1850 (Hugenoti čili Krwawá swatba w Paříži) | od 13.01.1850 do 13.01.1850 | Stavovské divadlo | Tanec cikánský (v druhém jednání) (kolektivní role) |
Husité u Naumburku 1850 | od 23.06.1850 do 01.07.1850 | Stavovské divadlo | Píseň husitská (ve 4. jednání) (kolektivní role) |
Chudý kejklíř 1855 | od 16.12.1855 do 16.12.1855 | Stavovské divadlo | Ballabile (tanec) (kolektivní role), Polka (tanec) (kolektivní role), Tanec dráteníků (kolektivná role) |
Chudý kejklíř aneb Noční návštívení 1848 (Chudý kegkljř aneb Nočnj náwsstjwenj) | od 02.02.1848 do 02.02.1848 | Stavovské divadlo | Strašák (tanec) (kolektivní role), Veliká polka (tanec) (kolektivní role) |
Jiříkovo vidění 1849 (Jiříkowo widění) | od 06.06.1850 do 23.07.1850 | Stavovské divadlo | Tanec ženců při obžinkách |
Jiříkovo vidění 1853 | od 15.09.1853 do 29.06.1859 | Stavovské divadlo | Selsky tanec (tanec v 5. jednání) (kolektivní role), Selský tanec, Valčík (tanec v 5. oddělení) (kolektivní role), Polka 2 (tanec v 2. oddělení) (kolektivní role), Španělský tanec (v 2. oddělení) (kolektivní role), Polka 3 (tanec v 5. jednání) (kolektivní role) |
Kabinet s pohybnými figurami 1847 | od 07.02.1847 do 07.02.1847 | Stavovské divadlo | Veliká kadrilla v oděvu rozličných národů, Činský tanec, Ballabile (tanec), Závěreční tanec |
Katarina čili Dcera zbojníkova 1851 | od 30.06.1851 do 30.06.1851 | Stavovské divadlo | Pas stratégique, tanec vojenský (v prvním obraze) (kolektivní role), Skupení při modelování (tanec) (v třetím obraze) (kolektivní role) |
Kominíci 1854 (Kominíci ) | od 22.10.1854 do 22.10.1854 | Stavovské divadlo | Velký galopp (tanec) (kolektivní role), Všeobecný tanec (kolektivní role) |
Kouzedlná polnice aneb Vystřelený Arlekýn 1841 (Kauzedlná polnice aneb Wystřelený Arlekýn) | od 12.12.1841 do 12.12.1841 | Stavovské divadlo | Velký tanec a s končícím sestavením |
Kouzedlnice z Paříže aneb Láskou trápený starý mládenec 1837 (Kauzedlnice z Pařjže aneb Láskau trápený starý mládenec) | od 31.12.1837 do 31.12.1837 | Stavovské divadlo | Galoppe (tanec) (kolektivní role) |
Kouzedlný pistolet Arlekynů (též Arlekynův) 1837 (Kauzedlný pistolet Arlekynů (též Arlekynůw) ) | od 26.11.1837 do 07.01.1838 | Stavovské divadlo | Švejcarský tanec, Dokončení (tanec) (kolektivní role) |
Kouzelné proutky aneb Ženichové co žebraví muzikanti 1846 (Kouzelné proutky aneb Ženichowé co žebrawí muzikanti) | od 25.01.1846 do 25.01.1846 | Stavovské divadlo | Závěrečný tanec a skupení , Tanec venkovanů |
Kouzelnice Lindana a copánkář aneb Rytíř Havran z Uhelního Trhu 1845 (Kauzelnice Lindana a copánkář aneb Rytjř Hawran z Uhelnjho Trhu) | od 23.02.1845 do 23.02.1845 | Stavovské divadlo | Staromodní menuet (kolektivní role), Velký tanec Rusalek (kolektivní role), Velký závěrečný tanec z frašky „Zpurné ženské“ (kolektivní role) |
Kožíšek, perle a kamna aneb Trh v Pivoňkově 1851 | od 14.12.1851 do 14.12.1851 | Stavovské divadlo | Pas de deux (tanec) (kolektivní role) |
Krakovská svadba 1847 (Krakowská swadba) | od 01.01.1847 do 01.01.1847 | Stavovské divadlo | Krakovský tanec, Polský národní tanec (kolektivní role), Velká Mazurka (tanec) (kolektivní role), Závěreční tanec |
Král Křišťálů aneb Arlekin co taneční mistr 1839 (Král Křišťálů aneb Arlekin co tanečnj mistr) | od 09.05.1839 do 09.05.1839 | Stavovské divadlo | Havířský tanec, Cikánský tanec (kolektivní role), Činský tanec |
Král Václav a jeho kat s předehrou Poslední vůle purkmistra Plzeňského 1852 | od 20.12.1857 do 20.12.1857 | Stavovské divadlo | Valčík (tanec v 1. jednání) (kolektivní role) |
Král, hrabě a zpěvkyně čili Zasnoubení před popravou 1852 | od 22.02.1852 do 04.06.1852 | Stavovské divadlo | Bolero, španělský národní tanec (v třetím jednání) (kolektivní role), Vojenský tanec (v druhém jednání) (kolektivní role), Gitana, španělský národní tanec (v třetím jednání) (kolektivní role) |
Krkonošský kouzelník aneb Troje přání 1856 | od 01.01.1856 do 01.01.1856 | Stavovské divadlo | Turecký tanec (v 2. oddělení) (kolektivní role), Uherský tanec (v 1. oddělení) (kolektivní role) |
La Sequidilla 1861 (La Sequidilla) | od 12.12.1861 do 12.12.1861 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Lazebník Frydlanský 1855 | od 13.05.1858 do 13.05.1858 | Stavovské divadlo | E. Tauwitz: Píseň se sborem v druhém jednání (kolektivní role) |
Lesní panna aneb Cesta do Ameriky 1860 | od 29.08.1861 do 19.01.1862 | Stavovské divadlo | Tanec cikánský (v druhém oddělení) (kolektivní role) |
Lesní panna nebo Cesta do Ameriky 1850 (Lesní panna nebo (též aneb) Cesta do Ameriky) | od 16.05.1850 do 29.12.1850 | Stavovské divadlo | Cikánský tanec (kolektivní role), Tanec se závojemi (kolektivní role) |
Loupežnická jeskyně nebo Harlekin na cestách 1850 | od 14.04.1850 do 14.04.1850 | Stavovské divadlo | Závěreční tanec, Rakouský tanec |
Lov na medvědy, a hloupý Petr jakožto rekruta aneb Kratochvíle v Ukrajině 1842 (Low na medwědy, a hlaupý Petr gakožto rekruta aneb Kratochwjle w Ukragině) | od 09.01.1842 do 09.01.1842 | Stavovské divadlo | Velký společenský tanec à la Mazur, Velký čínský tanec a dokončení |
Marnotratník aneb Boháč a žebrák 1855 | od 15.04.1855 do 04.01.1857 | Stavovské divadlo | Pas de cinque (tanec v druhém jednání) (kolektivní role), Valčík, Pas de quatre (tanec v 2. jednání) (kolektivní role) |
Maškarada v sále u Apolla 1852 | od 25.01.1852 do 25.01.1852 | Stavovské divadlo | Velký kvapík (tanec), Gitana (tanec) (kolektivní role), Pas de deux avec galop (tanec) (kolektivní role), Velký průvod maškarní z frašky: „Prorok“ |
Medvěd a zamilovaný Pierrot aneb Posvícení v Hloupětíně 1841 (Medwěd a zamilowaný Pierrot aneb Poswjcenj w Hlaupětjně) | od 24.01.1841 do 24.01.1841 | Stavovské divadlo | Obecná Polka (tanec) (kolektivní role), Obecní tanec a sestavení |
Mejrima aneb Bosňáci 1860 | od 17.06.1860 do 17.06.1860 | Stavovské divadlo | Hajducký tanec (kolektivní role) |
Miranda čili Patero smyslů 1851 | od 16.03.1851 do 16.03.1851 | Stavovské divadlo | Pas de deux (tanec) (kolektivní role) |
Mořští loupežníci 1856 | od 03.02.1856 do 03.02.1856 | Stavovské divadlo | Španělský společný tanec (v prvním jednání) (kolektivní role)roleú, Skupení (tanec v druhém jednání) (kolektivní role) |
Národní slavnost v Champs Elysées 1862 | od 20.02.1862 do 20.02.1862 | Stavovské divadlo | Quadrille parisienne (tanec) (kolektivní role), Grand Scene des Jongleurs (tanec)., Pas de deux (tanec) (kolektivní role) |
Národní tance 1846 | od 01.02.1846 do 01.02.1846 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Nejšťastnější člověk. Největší blázen. Nejlepší žena 1840 (Neyssťastněgssj člowěk. Neywětssj blázen. Neylepssj žena) | od 09.02.1840 do 09.02.1840 | Stavovské divadlo | Nový tanec (na konci) (kolektivní role) |
Němá z Portici 1837 | od 08.01.1837 do 02.04.1837 | Stavovské divadlo | Charache v prvním jednání (tanec) (kolektivní role), Tarantella v třetím jednání (tanec) (kolektivní role), Pas de trois (tanec) (kolektivní role) |
Němá z Portici 1843 | od 07.05.1843 do 19.09.1843 | Stavovské divadlo | Veliká Tarantella (tanec v 3. jednání) (kolektivní role) |
Němá z Portici 1854 | od 29.01.1854 do 29.01.1854 | Stavovské divadlo | V třetím oddělení: Tarantella (tanec) (kolektivní role) |
Netinka a Naninka, husaři a dětská punčoška 1850 | od 26.07.1850 do 26.07.1850 | Stavovské divadlo | Venkovský tanec (od Kilanyho) (kolektivní role) |
Nevěsta z vesnice aneb Pět růží místo jedné 1851 | od 09.11.1851 do 09.11.1851 | Stavovské divadlo | Krakoviak (tanec) (kolektivní role) |
Noc před novým rokem aneb Ponocný na redutě 1842 (Noc před nowým rokem aneb Ponocný na redutě) | od 31.12.1842 do 31.12.1842 | Stavovské divadlo | Divadelní mazurka (tanec v 1. jednání) (kolektivní role), Zastaveníčko (čtverozpěv v 2. jednání) (kolektivní role) |
Nové Amazonky aneb Ženy a muži v rozbroji 1855 | od 11.02.1855 do 29.06.1857 | Stavovské divadlo | „Směšná Polka“ (tanec v třetím jednání), Tanec „Amazonek“ (v druhém jednání) |
Obžinky (též Obžínky) 1852 | od 13.06.1852 do 21.07.1853 | Stavovské divadlo | Valčík (tanec v druhém jednání) (kolektivní role), Směšná polka (tanec v druhém jednání) (kolektivní role), Strašák (tanec v druhém jednání) (kolektivní role) |
Paní na Hrubé Skále čili Zavržený syn s předehrou Divoký hon 1851 (Paní na Hrubé Skále čili Zavržený syn s předehrou Divoky hon) | od 01.06.1851 do 01.06.1851 | Stavovské divadlo | Tanec se zbraní (kolektivní role) |
Pašer a voják aneb Spáleniště v Sardinských horách 1850 ( Pašer a woják aneb Spáleniště w Sardinských horách) | od 11.06.1850 do 11.06.1850 | Stavovské divadlo | Tarantela, národní tanec italský (kolektivní role) |
Pašerové 1855 | od 18.02.1855 do 18.02.1855 | Stavovské divadlo | Ballabile (tanec) |
Peníze! 1860 | od 02.09.1860 do 30.12.1860 | Stavovské divadlo | Polka (tanec) |
Perseus a Andromeda aneb Kouzedlný orel 1842 ( Perseus a Andromeda aneb Kauzedlný orel) | od 17.04.1842 do 01.05.1842 | Stavovské divadlo | Indianské tance (kolektivní role), Tanec ve zbraní, vyváděný od výše poznamenaných bojovníků: |
Po svatbě aneb Nehody nového manžela 1853 | od 30.10.1853 do 30.10.1853 | Stavovské divadlo | Komická polka (tanec v 3. jednání) (kolektivní role) |
Policinell mrtvý a živý 1831 (Policinell mrtwý a žiwý) | od 23.10.1831 do 23.10.1831 | Stavovské divadlo | Großes Schluß-Grotesk (tanec) (kolektivní role) |
Polka před soudem aneb Všichni tancují 1859 | od 09.01.1859 do 06.03.1859 | Stavovské divadlo | Pas militaire (tanec), Polka (tanec) (kolektivní role) |
Poskakující ženich v nesnázi 1861 | od 13.01.1861 do 21.08.1862 | Stavovské divadlo | Valčík (tanec) (kolektivní role) |
Poslední Dvacetník 1851 | od 09.03.1851 do 04.07.1851 | Stavovské divadlo | Tanec drábů (kolektivní role 2), Tanec drábů (kolektivní role 1) |
Praha, Paříž, Londýn a Konstantinopole aneb Všude dobře, v Praze nejlíp 1838 (Praha, Pařjž, Londýn a Konstantinopole aneb Wšude dobře, w Praze neyljp) | od 26.12.1838 do 26.12.1838 | Stavovské divadlo | Grotesk (tanec v třetím jednání) (kolektivní role), Tarantella (tanec v druhém jednání) (kolektivní role) |
Praha, Paříž, Londýn a Konštantinopole aneb Všudy dobře, v Praze nejlíp 1844 ( Praha, Pařjž, Londýn a Konsstantinopole aneb Wssudy dobře, w Praze neyljp) | od 24.03.1844 do 24.03.1844 | Stavovské divadlo | Bednářský tanec (kolektivní role), Tanec anglických Jokeyů a jich dívek (kolektivní role), Veliký turecký tanec ve zbroji (kolektivní role) |
Preciosa, spanilé děvče cikánské 1850 (Preciosa, spanilé děwče cikánské) | od 14.08.1850 do 09.02.1851 | Stavovské divadlo | Cikánský tanec (v 1. jednání) (kolektivní role) |
Preciosa, spanilé děvče cikánské 1859 | od 13.06.1859 do 13.06.1859 | Stavovské divadlo | Tanec cikánů (v prvním jednání) (kolektivní role) |
Prodané spaní aneb Strašlivý sen nešlechetníka 1852 | od 01.11.1852 do 13.04.1857 | Stavovské divadlo | Maškarní tanec (v 2. jednání) (kolektivní role), Komický tanec Číňanů (v II. oddělení) (kolektivní role), Tanec zahradníků (v III. oddělení) (kolektivní role) |
Radovánky zahradníkův 1836 (Radowánky zahradnjkůw) | od 15.02.1836 do 15.02.1836 | Stavovské divadlo | Dokončení (tanec), Uvod (tanec) |
Rodiny velikánů a trpaslíků 1841 ( Rodiny welikánů a trpasljků) | od 02.05.1841 do 02.05.1841 | Stavovské divadlo | Velký tanec mořských loupežníků (kolektivní role), Závěreční tanec , Tarantella (tanec) (kolektivní role) |
Rochus Perníček aneb Nešťastná cesta pro nevěstu 1849 | od 02.02.1849 do 02.02.1849 | Stavovské divadlo | Čínský tanec (v 3. jednání) |
Rulík z vlasů aneb Slavnost v Hloupětíně 1842 ( Ruljk z wlasů aneb Slawnost w Hlaupětjně) | od 30.01.1842 do 30.01.1842 | Stavovské divadlo | Tanec kominíků, Tanec při hře na slepou bábu , Končující tanec a sestavení |
Saltarello 1856 | od 02.03.1856 do 01.05.1856 | Stavovské divadlo | Ballabile (tanec) |
Selská rodina 1855 | od 06.09.1855 do 06.09.1855 | Stavovské divadlo | Polka (tanec v 1. oddělení) (kolektivní role) |
Seznámení se na Žofíně, Únos z Hvězdy a Zasnoubení v Chuchli 1856 | od 06.04.1856 do 06.04.1856 | Stavovské divadlo | Čínský tanec |
Silfída, žinka vodní 1841 (Silfjda, žinka wodnj) | od 16.05.1841 do 16.05.1841 | Stavovské divadlo | Tarantela (tanec) (kolektivní role) |
Sirotek a Vrah 1839 (Sirotek a Wrah ) | od 22.09.1839 do 22.09.1839 | Stavovské divadlo | Tanec od pana baletmistra Rába (kolektivní role) |
Skalní duch aneb Cesta skrze artéskou studni 1850 | od 10.11.1850 do 10.11.1850 | Stavovské divadlo | Veliký tanec závěreční (kolektivní role), Tanec francouských markytánek a vojáků |
Skalní duch aneb Podzemní cesta do Afriky 1854 | od 05.02.1854 do 09.07.1857 | Stavovské divadlo | Turecký tanec 1 (v 3. jednání) (kolektivní role), Turecký tanec 2 (v třetím oddělení) (kolektivní role) |
Slavnost ožínků (též ožinků) aneb Tyrolové 1842 (Slawnost ožjnků (též ožinků) aneb Tyrolowé) | od 05.06.1842 do 25.10.1842 | Stavovské divadlo | Kontratanc |
Soběhrd Medvědický, nazván Ukrutný, Purkrabí v Loktě 1846 (Soběhrd Medwědický, nazwán Ukrutný, Purkrabj w Loktě) | od 29.11.1846 do 29.11.1846 | Stavovské divadlo | Nový tanec rybářů (kolektivní role) |
Spurné ženské v Serailu (též v Serailů) 1841 (Spurné ženské w Serailu (též w Serailů)) | od 01.01.1841 do 17.05.1842 | Stavovské divadlo | Tance: Začáteční. Se šátky. Venkovský Ritornel. S píkami. Se zbraní. Velké evolucí (kolektivní role) |
Strašidlo na baště 1839 (Strassidlo na basstě) | od 20.10.1839 do 20.10.1839 | Stavovské divadlo | Uherské Pas de deux (tanec) (kolektivní role) |
Strašná noc v zámku Paluzzi 1852 | od 28.03.1852 do 28.03.1852 | Stavovské divadlo | Polonaisa (tanec v 3 jednání) |
Strážný duch aneb Adelaida, královna italská s předehrou Mrtvý syn 1841 (Strážný duch aneb Adelaida, králowna italská s předehrau Mrtwý syn) | od 05.12.1841 do 05.12.1841 | Stavovské divadlo | Tanec od pana Rainoldiho |
Strážný duch aneb Adelaida, královna italská s předehrou Mrtvý syn 1858 (Strážný duch aneb Adelaida, královna italská. S předehrou Mrtvý syn) | od 20.06.1858 do 20.06.1858 | Stavovské divadlo | Tarantella (tanec v 3. jednání) (kolektivní role) |
Strejček Tom 1853 | od 14.08.1853 do 28.09.1853 | Stavovské divadlo | Tanec otroků (v druhém jednání) |
Šobri nebo Loupežníci v Bakoňském lese 1850 (Šobri nebo Loupežníci w Bakoňském lese) | od 09.05.1850 do 09.05.1850 | Stavovské divadlo | Uherský společní tanec (kolektivní role), Loupežnický tanec (v druhém oddělení) (kolektivní role) |
Šťastná ševcová aneb Statku majitel jakožto ševcovský tovaryš 1841 ( Šťastná ssewcowá (též šewcowá) aneb Statku magitel gakožto ssewcowský towaryš ) | od 14.02.1841 do 11.10.1842 | Stavovské divadlo | Tanec ševcovských tovaryšů se svými děvčaty, Velký tanec |
Tance [blok 3 tanců] 1841 (Tance) | od 10.01.1841 do 10.01.1841 | Stavovské divadlo | Koneční sestavení |
Tance a maskary (též maškary) ze zpěvohry: Noc bálová 1836 (Tance a maskary (též masskary) ze zpěwohry: Noc bálowá) | od 26.12.1836 do 17.12.1837 | Stavovské divadlo | Uherský národní tanec, Galoppe s komickými maskarami , Uherský nacionální tanec |
Tance z opery “Bálová noc“ 1861 (Tance z opery: “Bálová noc“) | od 10.02.1861 do 10.02.1861 | Stavovské divadlo | „Grand pas de quatre“ (tanec) (kolektivní role), „Galopáda“ (tanec), „Čínský tanec“ (kolektivní role 1), „Čínský tanec“ (kolektivní role 2) |
Taneční zábava [blok 3 tanců] [II] 1860 | od 05.08.1860 do 05.08.1860 | Stavovské divadlo | Tanec a skupení se šálami (kolektivní role), Tanec mouřenínů (kolektivní role) |
Taneční zábava [blok 4 tanců] [I] 1849 (Taneční zábawa [blok 4 tanců] [I]) | od 06.12.1849 do 06.12.1849 | Stavovské divadlo | Polka mazurní (tanec), Pas serieux (tanec vážný) (kolektivní role) |
Taneční zábava [blok 4 tanců] [II] 1853 | od 08.02.1853 do 08.02.1853 | Stavovské divadlo | Činský tanec |
Taneční zábava [blok 4 tanců] [III] 1862 (Taneční zábava [blok 4 tanců] [III] ) | od 09.03.1862 do 09.03.1862 | Stavovské divadlo | Pas seul (tanec) (kolektivní role), Taneční a šálovní skupení (tanec a živý obraz) (kolektivní role), Mouřenínský tanec (kolektivní role) |
Taneční zábava [blok 5 tanců] 1853 | od 24.04.1853 do 24.04.1853 | Stavovské divadlo | Tanec s věncemi |
Tarantella 1850 | od 20.09.1850 do 20.09.1850 | Stavovské divadlo | |
Turnaj na Kraselově aneb Troje znamení (též Troje znamení aneb Turnaj na Kraselově ) 1843 (Turnag na Kraselowě aneb Troge znamenj (též Troje znamení aneb Turnaj na Kraselowě)) | od 22.01.1843 do 22.01.1843 | Stavovské divadlo | Sbor trubačů |
Tyrolové 1856 | od 21.08.1856 do 21.08.1856 | Stavovské divadlo | Sousedská (tanec) (kolektivní role) |
Uherská svadba 1834 (Uherská swadba) | od 23.11.1834 do 23.11.1834 | Stavovské divadlo | Uherský Galop, jakožto dokončení (tanec), Michálek, Navojnák (tanec) (kolektivní role) |
Unos z maškarního bálu v masopustní neděli aneb Jen žádnou špinavost! 1839 (Unos z masskarnjho w masopustnj neděli aneb Gen žádnau špinawost! ) | od 02.02.1839 do 02.02.1839 | Stavovské divadlo | Ukončení (tanec v druhém jednání) (kolektivní role) |
Václav, ještě jeden Václav, a opět jeden Václav aneb Který jest as ten pravý Václav? 1836 (Wáclaw, geště (též gesstě) geden Wáclaw, a opět geden Wáclaw aneb Který gest as ten prawý Wáclaw?) | od 27.11.1836 do 28.09.1837 | Stavovské divadlo | Sedlský tanec (v třetím jednání) (kolektivní role) |
Valčík od Strause 1857 | od 22.02.1857 do 22.02.1857 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Veliký tanec divochů 1845 (Weliký tanec diwochů) | od 01.06.1845 do 01.06.1845 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Velký tanec s korouhvemi 1852 | od 26.08.1852 do 26.08.1852 | Stavovské divadlo | kolektivní role |
Velký taneční quodlibet 1861 | od 01.08.1861 do 01.08.1861 | Stavovské divadlo | nejmenovaný tanec (kolektivní role) |
Venkovní kratochvíle aneb Tyrolové 1840 (Wenkownj kratochwjle aneb Tyrolowé) | od 24.05.1840 do 28.05.1840 | Stavovské divadlo | Kontratanz |
Venkovské námluvy aneb Ošizený ženich 1860 | od 19.02.1860 do 19.02.1860 | Stavovské divadlo | Polka s rejdovákem (tanec), Závěreční tanec |
Venkovský poslanec aneb Jen s pravdou ven 1852 | od 04.01.1852 do 04.01.1852 | Stavovské divadlo | Sedlský tanec, v třetím jednání |
Venkovský poslanec aneb Jen s pravdou ven! 1856 | od 14.09.1862 do 14.09.1862 | Stavovské divadlo | Rejdovák (tanec) (kolektivní role), "Kovářská" (píseň v 1. jednání) (kolektivní role) |
Venkovský poslanec aneb Jen s pravdou ven! 1851 | od 29.08.1851 do 15.10.1851 | Stavovské divadlo | Závěreční tanec |
Veselé pekařky aneb V peci upálený Arlekin (též Arlekyn) 1840 (Weselé pekařky aneb W peci upálený Arlekin (též Arlekyn)) | od 06.12.1840 do 08.12.1840 | Stavovské divadlo | Oblíbený Štýrský tanec, z pantomie: Kolumbina na alpjch |
Veselý švec aneb Ďábel ve všech koutech 1841 (Weselý šwec aneb Ďábel we wšech kautech) | od 24.10.1841 do 24.10.1841 | Stavovské divadlo | Tanec Vinařů, Velké Pas de deux s Entrée a Finalem (tanec) (kolektivní role), Velký španielský tanec od pana Crombé |
Vilém Tell 1840 (Wilém Tell) | od 16.02.1840 do 16.02.1840 | Stavovské divadlo | Tanec k tomu příslušící (od pana balet. mistra Rába) (kolektivní role) |
Vodní žínka Vltavská 1859 | od 07.03.1859 do 07.03.1859 | Stavovské divadlo | Komické Intermezzo (tanec) (kolektivní role) |
Vrátný z Karlína 1860 | od 06.01.1860 do 06.01.1860 | Stavovské divadlo | Rokoko-Quadrilla (tanec v třetím jednání) (kolektivní role) |
Záhubná koruna aneb Král bez říše, hrdina bez zmužilosti, krása bez mladosti 1850 | od 15.12.1850 do 15.12.1850 | Stavovské divadlo | Řecký tanec (v 2. jednání) (kolektivní role), Skupení (tanec v 2. jednání) |
Zlatá sekera 1838 | od 04.06.1838 do 04.06.1838 | Stavovské divadlo | Grotesk (tanec) (kolektivní role), Karetní Tanec, Krakovianka (tanec) |
Zlý duch Lumpacivagabundus aneb Ludařský trojlist 1854 | od 15.10.1854 do 21.02.1860 | Stavovské divadlo | Tanec řemeslníku (v 3. jednání) (kolektivní role), Tanec řemeslníků (v třetím jednání) (kolektivní role) |
Zpanštilá sládková z Kačerova aneb Skoč oko nebo zub 1840 (Zpansstilá sládkowá z Kačerowa aneb Skoč oko nebo zub) | od 26.12.1840 do 26.12.1840 | Stavovské divadlo | Cottilon (tanec - ku konci) (kolektivní role) |